Τρίτη 29 Μαΐου 2012

‘’Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ’’ ΘΕΜΑ : ΙΔΙΩΤΙΚΑ VS ΔΗΜΟΣΙΑ




ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΡΚΕΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΨΑΞΙΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ VS ΔΗΜΟΣΙΑ. ΕΝ ΕΤΗ 2012 ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ? ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ.
 ( ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ INTERNET ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΗ ΩΡΑ..)

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ.. ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΣΤΑΡΙ ΣΑΣ.. ΚΑΙ ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.. ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο/Η ΣΥΖΗΓΟΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΣ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΗΣ 4-5 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ... ΒΛΑΣΤΑΡΙ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ‘’ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟ ΧΩΡΟ’’ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΩΣ ΓΥΑΛΑ.. ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ ΣΑΣ ΑΓΚΑΛΙΑ...
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ..

ΔΕΝ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ!! ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ..Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ( ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΝ ΕΤΗ 2012) ΕΙΝΑΙ PART TIME ΟΠΟΤΕ 7-12 ΤΟ ΠΟΛΥ 1 ΒΑΡΙΑ ΒΑΡΙΑ.. 2 ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΣΠΙΤΙ. ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ.. ΟΚ.. ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ 5 ΛΕΠΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.. ΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΚ... ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ!!! ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΡΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.. ΕΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΙΝΑ.. ΘΑ ΨΗΘΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ..  ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΑΜΑ ΕΙΧΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΛΝΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ!!!!!!
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΚΔΟΧΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕ ΤΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ...

ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΗΓΗΘΩ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ .
ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ..

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΕΛΕΤΕΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΩΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ..
 ( ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.)

ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ? ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ ΠΧ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΩ ΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΝΗ ΘΕΣΗ ΠΧ. ΣΤΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ. ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΕΤΑ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ..
 ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ
ΒΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΗΔΑΜΙΝΟΥΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.. ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.

(ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.. ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.)

ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ: ΕΔΩ ΜΙΑ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ. ΤΟ 80% ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΟΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΑΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΣΤΗ ΓΥΑΛΑ ΜΑΣ.. ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ.. ( ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟ 2001 ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΕΒΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΝ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΜΕ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΤΛ. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ... ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΗΛΩΣΑΜΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ.. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΦΙΛΟΛΟΓΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΙΕΣ ΕΝΩ ΣΧΗΜΑΤΙΖΑΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΜΑΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΦΟΥΛ ΕΤΣΙ??) ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ..

ΛΕΓΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ.. ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΕΝΑ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ..
ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ.. ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΖΕΣΤΕΝΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΖΕΣΤΑΝΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΝΤΑΞΕΙ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΚΤΗΡΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΠΕΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΥΤΕ Η ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΑΛΛΑ Η ΣΤΟΡΓΗ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟ. ΤΗ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ.

ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ, ΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΚΑΘΩΣ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΦΟΙΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ:
 ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΝ ‘’ΑΛΒΑΝΟ’’ ‘’ΡΩΣΣΟ’’ ‘’ΕΓΧΡΩΜΟ’’ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ. Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ. ( ΒΕΒΑΙΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΤΗΜΑ-ΜΑΣΤΙΓΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ) ΕΔΩ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΒΑΘΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ  ΤΑΞΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ. ΦΕΥΓΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ..
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΕΜΨΥΧΟ ΥΛΙΚΟ...
ΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ..
ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΟΙ ΤΑΞΕΙΣ ΤΕΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ ΚΑΘΟΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ. ΟΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ...
( ΦΗΜΕΣ.. ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ 30 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 25 ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΠΟΤΕ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ.. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ 45ΛΕΠΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ Η ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ... ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΣΕΛΙΔΑ 56! ( ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ 5 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΤΑ 3 ΞΑΝΑΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΕΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΦΑΓΕ ΗΤΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ. ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΔΩΣΕ 2Η ΦΟΡΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ‘’20’’ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΚΟΠΤΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
ΧΑΧΑ Η ΓΑΡΓΑΛΙΕΡΑ ΣΤΟ 3... ( ΦΥΣΙΚΗ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΑΧΤΙ) ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠ Ο,ΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΠΟΥ ΧΩΘΗΚΕ... ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ?? ΑΑΑ ΝΑΙ! ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ 5 ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΘΥΝΣΗΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΚΑΙ 2 ΧΑΘΗΚΑΝ.. ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ??? ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΚΡΑΠΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΦΤΑΝΕ ΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΕ ΑΡΠΑΞΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΕ ΧΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΡΤΕΡΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ. ΗΤΑΝ ΔΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΙΠΕ ΜΕ ΥΦΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΝΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ..
ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΚΗ ‘’ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ’’
ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΝΤΩΝΗ ‘’ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ..’’
ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ‘’ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΣ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ’’
ΦΤΑΝΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΕΕΙ:  ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.. ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΧΡΗΣΤΗ..
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΣΙΜΟ ΚΕΡΑΜΙΔΑ ΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ...
ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ: ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ΘΑ ΦΡΕΙΞΕΤΕ!!!!!
ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΛΕΕΙ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΞΕΣΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ. ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥΣ.
ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ.. ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ Ο,ΤΙ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΜΗΝΑ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ.. ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΑ.. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ..
ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ... ΜΙΤΣΟΥ ΑΣ ΠΟΥΜΕ.. 5 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΠΡΗΖΕ ΤΑ ΟΥΜΠΑΛΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΟΤΙ Ο ΓΙΟΚΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ, ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ..  ΚΑΙ ΤΟ 17 ΤΣΟΥΠ! ΠΗΓΑΙΝΕ 19. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!! ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΤΣΙ! ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΙΤΣΟΣ ΜΕ ΤΙ ΜΑΜΑ ΠΑΡΑΜΑΣΧΑΛΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ 18ΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ..
ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΤΟΥΣ.. ΕΕΕ.. ΟΚ.. ΣΥΜΦΩΝΟΙ.. ΜΙΛΑΜΕ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΕΙΧΕ ΚΑΙ 5-6 ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ.. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ... ΜΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ?????
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΗ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΤΡΩΓΕΣ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΚΑΙ ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ( ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ) ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΟΠΟΤΕ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΗ ΤΑΞΗ. ΠΑΓΩΝΕ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΛΙΩΝΑΜΕ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΡΕΜΑΜΕ ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΑΣΚΗΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ!!!!!!!!
ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΣΗΚΩΝΕ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΠΑΘΕΝΑΜΕ ΑΠΑΝΩΤΑ ΕΓΓΕΦΑΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΚΑΙ ΞΕΧΝΟΥΣΑΜΕ Ο,ΤΙ ΞΕΡΑΜΕ. ΜΙΑ ΘΥΜΙΣΗ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ... ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ.. ΕΣΥ! ΦΩΝΑΖΕΙ.. ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΜΟΥΓΚΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ.. ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.. ΕΣΥ!! ΜΟΥΓΚΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ.. Ο ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΠΟΥ ΔΑΓΚΩΝΕ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ΤΟΥ ΛΟΥΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ.. Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟΝ Κ.Μ. ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ..
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑ 29 ΣΤΑ 30 ΠΑΙΔΙΑ ΔΕ ΜΑΘΑΝΕ ΠΟΤΕ ΤΙΣ  ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.... ΚΑΙ 1 ΠΑΙΔΙ ΕΔΩΣΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ... ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΓΩ!..
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ..
Η ΓΟΝΕΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΗ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥΣ..
ΑΥΤΕΣ ΟΙ 2ΜΙΣΗ ΣΕΙΡΕΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑ ΠΑΝΤΑ..
ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.. ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 20 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ 2 ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 20 ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΥΜΕΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ 13-16 ΚΑΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ! ΚΑΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.. ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ.. ΚΑΙ Η ΜΠΛΕ ΜΠΑ ΤΟΥ 12-13 ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΚΕΙ.. ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ.. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΗΜΙΚΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ.. ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΜΕΝΑ... ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ..
ΣΕ ΤΟΣΟ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.. ΚΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΒΓΑΖΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΩΝ 32 ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3 ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ!!!!!!!!!!!!! ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ!!! ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΥΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ...
ΤΕΛΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΙΝΕΛΙΑ...
ΤΙ ΨΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΕ ΜΩΡΕ?? ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ!!! ΔΙΠΛΟΘΕΣΗΤΕΣ ΨΕΥΤΟΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΩΘΗΚΕ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ.. ΠΡΩΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΣΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ!!!! ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΓΕΡΗ ΚΛΙΚΑ.. ΜΙΑ ΓΕΡΗ ΚΛΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.. ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.. ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ.. ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ!! ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ ΓΕΝΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ!!! ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ.. ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟΙ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΝΑΝΕ ΛΑΘΟΣ.. ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΟΛΑ!!
ΣΑΣ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΑΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΥΡΙΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΟΡΘΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΑΛΟΥΧΥΘΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.. ΜΙΛΗΣΑΤΕ ΜΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.. ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ? ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ? ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ? ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΑΤΕ? ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ? ΕΥΤΥΧΩΣ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ  ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟ.. ΕΦΟΣΟΝ ΔΕ ΜΟΥ ΔΙΔΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ..

ΞΗΜΕΡΩΣΕ. ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.!
ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΜΗ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΚΑΝ.. ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ. ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ..
ΕΑΝ ΠΑΛΙ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΝΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ.. ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΕΥΟΥΣΙ ΤΕΚΝΑ... ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου